مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-05سياسي

پای درس آقا| غدیر شناسنامه شیعه است


عید سعید غدیر بخش عمده ای از شناسنامه شیعه ائمه (علیهم السّلام) محسوب می شود و مرد و زن شیعی در طول سالیان طولانی و قرن های متمادی با یاد این روز و این حادثه هویت خود را احساس کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، ایام غدیر برای مسلمین به ویژه شیعیان یکی از مهم ترین و ارزشمندترین اوقات است.

ماجرای غدیر و جانشینی حضرت مولا علی(ع) در حقیقت، راهبردی مهم از سوی خدا و به وسیله رسول الله(ص) بود که دین اسلام و هدایت بشری به وسیله آن از گزند انحراف و تحریف در امان ماند.

در ادامه سخنان حکیمِ مکتب اهل بیت(ع) حضرت آیت الله خامنه ای در این باره را می خوانید.

غدیر شناسنامه شیعه است عید سعید غدیر را که بخش عمده ای از شناسنامه شیعه ائمه (علیهم السّلام) محسوب می شود و مرد و زن شیعی در طول سالیان طولانی و قرن های متمادی با یاد این روز و این حادثه هویت خود را احساس کرده اند.

مسأله غدیر جزو مسائلی است که در درباره آن فکر کردن، امروز به جامعه اسلامی و به خصوص به مردم و کشور ما خیلی کمک می کند برای اینکه راه درستِ حرکت را گم نکنند.

یک نکته خود واقعه غدیر است.

دنیای اسلام در زمان پیامبر اکرم که بالنسبه وسعتی پیدا کرده بود، شاهد یک امر بسیار مهمی بودند و آن اعلام جانشینی امیرالمؤمنین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| غدیر شناسنامه شیعه است

پای درس آقا| غدیر شناسنامه شیعه است